RYKANDE HET.

Haha, bara Nina som fattar rubriken,hade ett jävla flum besök av henne igår..Jävla kvinna,får en att ligga och skratta så man knappt kan andas i 2 timmar i sträck. Inte okej! Eller jooo... Haha :D

Anyway,har haft en sjujäkla helg! Fullt ös hela tiden, helt sjukt.
Ialf så blev det en utgång i fredags med Jojjo och Linda och Malin, en sista utgång innan Jojjo drar till USA i ett år.
Var inte så många ute men det var kul ändå med tjejorna! Gick vid halv 1, eftersom jag skulle dra och jobba 01.00-06.00. Var helt okej, fick damp bara på 5 utländska killar som fucka upp hela min kassa men efter det så träffade jag en fin kille som ville att jag skulle adda han på FB,fast tog inte hans nman så..don't think so!
Var hur trött som helst,men kom hem och sov tre timmar innan det var upp igen på lördagen för att åka till Östervåla och ha genrep för modevisningen.
Jag och Tove stressade hem till kl 18.00 sen för att fixa oss och förfesta och allt,sen drog vi vidare till Jojjo hem där alla fina människor var, och vi alla festade som om morgondagen inte existerade,ALL IN verkligen!
Jag min lilla vekling hamnade på soffan och vid 01.00 var jag och Tove hemma igen hos mig! Tack ELIN som hjälpte oss hem,kvällens ängel!(:

Igår så tog vi oss upp vid 10 tiden och brassade till Östervåla igen för att vara med på den där jäkla modevisningen och det gick bra men var ändå lite halv kaos vissa gånger. Värst var och gå i underkläderna för dom var för stooooooora,vadå pösröv liksom?
Anyway vi var klarar vid halv fem och då firade jag och Tove med kebab på Våla Pizzeria,mumsigt värre!
Sen kirrade vi godis och cola,sen sprang vi till bussen och åkte heeeeem den långa vägen.
Kom hem vid halv nio och då fixade jag stallet as snabbt, sen kom Nina som sagt hit och vi käkade godis och skrattade till tårarna rann. Alltså vi två måste ha världens sämsta humor..But I Love it!

Gick och la mig vid ett inatt eftersom jag inte kunde varva ner riktigt, men nu så är jag ialf som en ny människa!
Idag så har jag bara sovit och ska dra till stallet snart,riktig chill dag idag alltså!(:

Pussen.


Bild från i fredags, bara vi tjejor samlade en sista gång!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0