sick of this!

Tja tja bloggen!

Har idag bara fixat stallet på förmiddagen och sedan hängt i staden med Ninis på eftermiddagen. Var sjukt kul,haha! Flumfia hade ju inte sovit något alls eftersom hon jobbat natt så det var ju 100 % flum idag.
Men shit vad kul vi haft det ändå!(:
Neine, vadz are you doyin? Shiezeee!
Haha,ingen fattar förutom jag och Nina tror jag. Kan ju bara säga att vår inspiration är en karaktär från min låtsasfru,haha! x)

Hur som helst, fixade stallet sen igen och tog in hästfisarna och sedan så har jag bara legat hemma i soffan under täcket. Hur död som helst känns det som. Tror jag kan ha feber och ont i halsen som fan har jag,vilket inte är någon höjdare eftersom att imorn väntas det 8 timmars nattjobb..

Men men morgondagen kommer bli grym ändå!
Ska sova som fan hela dagen och sedan på kvällen blir det häng i staden med Marina och Michan i Årsta.
Sen jobb 22-06.00!
Så nu vet ni vart ni finner mig imorgon,haha!

Puss.


Bild tagen ifrån 100 % Party kryssningen i Januari.
Såklart har vi snackat en hel del om den idag också, och i April så kör vi igen, ALL IN på alla fronter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0