so do you.

Okej.
Väldigt chill dag idag då.
Vaknade vid tolv men kändes som jag sovit bort hela dagen.
Blev ialf häng vid datan och betala räkningar och kolla in Hms hemsida och Nelly.com som vanligt. Höll på att klicka hem 5 par skor idag men var tvungen och behärska mig lite, måste vara jävligt ekonomisk, eller åtminstone försöka. Nu så är det bara underkläder och ett par snygga läder kilklack skor på väg till mig från HM som anländer nästa vecka. Och imorgon ska jag köpa hörlurar,byta tungpiercing IGEN, och köpa en party outfit från Bikbok och köpa en ny hårfön och nya solgalsögon och en ny vardagsväska lr två, och sen är jag nöjd!

Red ialf en stund idag på eftermiddagen och det blev bara lite skritt ute i skogen,så himla halt över allt bara,inte roligt!
Sitter nu bara och väntar på att Desperate Housewives börjar, sen blir det sova tror jag. Helt död, fastän jag bara varit ledig idag och inte gjort något alls.
Men men, imorgon blir de som sagt lite shopping av nödvändiga grejer innan jobbet, sedan ska jag flumma som fan med chefen 12.00-19.00! haha.

Puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0