unbeliavable.

Tjaaarå.

Haft en riktigt nice dag med fina tjejor!
Fixade stallet imorse sen blev det världens drygaste tripp till staden,haha sån fail för mig! Men kom fram ialf och jag träffade Hanno, så himla länge sen det var! Men helt ärligt, den tjejen är liksom..Hon är min klippa i stormen/ the sunshine fo my life/ min ängel. Aa ni förstår!
Sedan joinade Tove oss och då blev det lunch på Cupido. Mumsigt värre! Dock så stank jag verkligen vitlök när vi gick därifrån, alltså jag tar alltid vitlökssåsen minte fan brukar man stinka så där mkt? Anyway nästa gång får det bli tsatziki dressingen,eftersom att någon sa att jag måste testa det. kommer inte ihåg vem bara..shit!
Anyway, Mogge kom och stal Hanna ifrån oss och sedan så var det bara att åka hem till lilla byn igen.
Tog in hästarna och sedan så följde jag med Ninis till bussen och vi promenixade tillsammans och handlade på Ica innan vi skildes åt. Skönt och prata med henne, lovely!

Och sedan mötte jag upp lillebror och vi impulsiv köpte glass av glassbilen haha, så jävla kul!
Dock hade jag ju redan en fet godis påse i kassen så ikväll blev det verkligen goffa i mig gottigott(:
Men ska verkligen inte käka nått mer onyttigt i helgen, promise!

Solade gjorde jag ikväll också, hur skönt som helst!
Somnade typ i solariumet haha..
Och jag har nu kikat på BB, och nu ska jag sova! Helt död i kroppen..
Men imorgon blir det helg!
wihooooooo!
Kommer bli en awesome one,känner jag på mig :)

Hörs!


Jag Tove och Hannish på en studentskiva förra året!
KÄRLEK på toan,detvetni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0