who wants to be alone.

Hellu!

Sitter en ganska seg tjej här kan jag lova. Lite smått huvudvärk har jag också.
Jobbade idag, och det var hur kul som helst och ganska chill ändå.
Fick lära ute lite saker till dom nya tjejerna och stå i kassan som vanligt och stå i köket också hihi, riktigt skojsig dag!(: Och flummade som fan med chefen, så sjukt kul!
Jag fick dessutom besök av Ninis en stund och det var askul!
Meeeeen, själva grejen är att det blev serious talk också idag. Jag ska inte skrika ut det till hela världen men det är ju inte så många som jag jobbar med som läser min blogg så kan iallafall skriva det här hihi!
Nästa månad så blir jag deltids anställd! Fattar ni, fast jobb!
Woooop woooop, är sjukt glad haha! :)

Och jaa vi hade typ 3 lådor fulla med minimorötter som hade gått ur datum(dom gick ut igår) så de skulle slängas men istället så fick jag ta med dom hem till hästfisen! Så har typ 20 kg i minimorötter som hon kommer få mumsa i sig framöver! Glad hest.

Anyway, det är så himla kaos med mina känslor för allting,vet inte hur det kommer sluta det här, men det får vi se. Ödet ni vet, det är det som gäller!

Men nu ska jag sova, löningsdag för mig imorgon också! Lovely!
Pyss.



Kommentarer
Postat av: Nina

Nämen, fan va bra, grattis!!:)<3

2011-03-15 @ 08:55:03
Postat av: Lollo

Tack min pärla!

Så nu ska jag skaffa lägenhet så kan du bli min galna inneboende! sounds gooooood right?! <33

2011-03-15 @ 20:02:12
URL: http://bbeelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0