With the bubbelin style.

Hej och Hå!
Torsdag idag då, inte långt till helg nu inte!
Har idag bara fixat stallet snabbt på morgonen, sen hängt i staden en liten stund med Tove,käkade på donken riktigt gott haha! Och sen blev det Östervåla för att testa kläder till modevisningen på söndag, känns som att det kmr bli lite smått kaos men det ordnar sig nog!
Träffade ialf två av mina fina mostrar eftersom dom hjälper till och håller i hela grejen,riktigt kul!
Jennifer hämtade ialf upp oss två och så åkte vi ut till hennes lilla farm, hon fyller ju år idag den sötnöten! 20 bast blir hon! Så det blev massa gott fika, blåa dammsugare och chokladpudding med hallon och grädde!
Fina presenter fick hon av mig och Tove också, pärlhalsband och pärlörhängen av mig, och en pärl ring och läppglans av Tove. Vi vet vad tjejen gillar kan jag lova!(;
Fick dessutom träffa deras nya tillskott i familjen,hunden Hjalmar och sedan fick jag se kycklingarna, jättefina!
Och dessutom fick vi träffa deras papegojor DJ och Hjärtat, as coola haha!(:

Hur som helst, haft en mysig dag med vännerna!
Och imorgon börjar helgen, full med massa saker och göra så lite pressad är man, men det blir nog braaaa!
Ska sova nu ialf, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0