You can run away with me anytime you want.

Jag orkar inte berätta vad som har hänt idag för inget har hänt egentligen.
Jag jobbade 11-20.15 och vad ska man säga? jag kom,gjorde det jag skulle och gick hem.
End of story.

Enda roliga var att Kung Henry,ni vet en grym jävel på poesi och sångtexter om svenska samhället?
Anyway,han kom in idag och käkade på lilla Max,kuligt värre!(:

Dessutom blev jag jätteglad av att träffa mitt mysmongo Tove, blev verkligen jätteglad när hon kom till jobbet klockan åtta haha (:
Dessutom så jobbade jag ju med Patte idag igen,näst sista gången! ;o
Inte okej.
Vill att han ska stanna, finns ingen skönare människa alltså.
Idag pratade vi om att hans kanske skulle kunna bli bagare( han gjorde semlor häromdagen UTAN jäst,lyckat eller vad haha?) men vi får se hur den historien slutar, hur som helst är det hans sista dag imorgon. Krokodiltårar,check!

Hur som helst, har laddat på mobilen med lite bra feel good låtar så förhoppningsvis är man peppad när man åker till jobbet imorgon.
Och dessutom ska jag klä mig fint imorgon bara för att det är fredag och jag vill lysa upp vardagen lite med en piffig outfit! ( Klär mig ju som skrot annars, vad har häääänt?!)

Men..godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0