You can see it in my eyes,Im all cryed out,but nothing to say.

Lilllördag idag då!

Blev en sväng till mitt gamla hood Boland idag och hämtade CV ifrån Sara, skulle lämna det till min chef, hoppas han väljer henne bland alla andra som sökt nu då! Hoppas hoppas(:
Såg ialf Charlie,Pecca,Valdis och Simon en snabbis!
Sen bar det av vidare och jag shoppade allt det jag behövde, så nu är jag glad!
Jobbade sedan 12.00-17.30. Fick besök av Victor en liten snabbis, blev glad och se honom, var så länge sen!
Men såklart så skulle min chef missuppfatta hela situationen och trodde att han var mer än bara en killkompis! Men hallå...Victor är faktiskt bara en av mina bästa killkompisar!
Fick sluta en timme tidigare ialf och det var hur skönt som helst för har inte den bästa veckan kan jag lova(ONT!) och jag hann ju dessutom springa till Darkwell innan dom stängde och så bytte jag tungpiercingen till en kortare stav och en ny pärla!(:

Har resten av kvällen bara segat i soffan, kollat på Glee och Greys Anatomy och BB.
Finns inte mycket mer och säga förutom att imorn är jag ledig och såklart är den helt uppbokade med massa saker! Men nu ska jag sova, astrött som vanligt!
Natti.


Valborg -10, jag och Victor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0