You've got that smile,that only heaven can make.I pray to God everyday,to keep you forever.

Tjaaaaa.

Helt värdelöst inlägg så here we go fellas.
Har bara varit hemma idag och chillat,städat rummet och fixat stallet en snabbis. Sedan hade jag så långtråkig så ställde mig och bakade, både scones och kladdkaka.
Kirrade lite grädde och hallon som jag ska äta snart till Desperate, sen scones till BB och sedan däcka i sängen!
Helt värdelös dag känns det som men jag behöver ju vila så lika bra att såna här dagar finns också.
Har förövrigt ont i halsen så knaprar halstabletter om vartannat, vill inte bli sämre till helgen då 16 timmars jobb väntar.

Annars så har jag inte mycket mer och säga. Är fortfarande på knasigt humör, vet inte om jag är oerhört sällskaps sjuk som jag blir så här deppig,har ju inte träffat en enda vän på två dagar nu. Kaos eller?
Haha,orka bry sig men imorgon har jag ju inga planer heller så detta känns ju bra?

Något positivt är ju att våren är här. Känns ju som det, nu när det blivit varmare. Åkte till Ica innan stängning i skinnjacka och inte fryste man då(:

Men, vi hörs!


Next to you - Chris Brown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0