100 % Party @ Kalas.

Heeeej!

Läget är ganska awesome efter en helg med fina vänner!
Igår så blev det gamla goda stället Kalas med Jennifer och Tove och Johanna och Bolle :)
Förfesten var i min lya och sedan sprang vi till bussen vid 10 haha! Träffade på två lirare som inte ville joina oss till Kalas men det hindrade inte oss från att ha roligt snack på bussen!

Iallafall så blev det en galet rolig kväll med 100 % Party gänget som underhållning. Träffade en massa roliga människor man inte sett på länge och vi dansade och röjde och,såklart det bästa på hela kvällen var när Jojjo och Bolle tillsammans gick och ragga upp Jockiboi och tog en puss med honom! Haha, så jäkla awesome! :)

Jag fyllekäkade lite och de andra goffade kebab över hela baksätet på bussen och vid halv fyra så däckade man i sängen! Grymt kul kväll var det ialf!

Och idag har jag bokstavligt taget bara chillat i pyjamas kläder och kollat på en massa film. Tittade på Kung Fu Panda och sen Love and other drugs(så jäkla fin!) och nu så har tänkte jag kolla på Beastly innan det blir sängen.
Jag och Lars kollade på den i veckan och den var så himla fin. Den har exakt samma story som Skönheten och Odjuret, men fy fan jag älskar den!(:
Vanessa Hudgens och Mary Kate Olsen är med i den och såklart killen som spelar " Barney" i How I Met your Mother.

Och jag har en massa funderingar i huvudet om livet och känner att jag verkligen går och grubblar. Har liksom ingen direkt koll på vad jag vill göra och när jag vill göra det. Har en sådan där, längtar bort - känsla.
Hur som helst, vi får se vart jag tar vägen men jag vet att detta inte räcker för mig. Vill få ut så mycket mer utav livet!

Men hej.. Nattinatt!



Såklart var 100 % Party trosorna på!
(Gå in på http://100procentparty.wordpress.com där hela partycrewet bloggar, och dessutom så finns Jennifers partyrumpa med i headern! ;))


Så jävla söt!




De bästa! (:


Jag & fina Jojjo!




Haha, så jäkla bäst! Jockiboi och Jojjo hihi! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0