dina ögon kan krossa min värld,som stenar mot glas,varning för ras.

Jaa ni,vilken helg det varit!
Ganska kaos med andra ord men ändå har jag haft det roligt med mina fina tjejor!
Tove & Jennifer har sovit hos mig både fredag och lördag så det har ju inte varit helt fel.
Kort sammanfattning av helgen;
Galen fredag, hoppa in i en bil och dra till Västerås och spåra ur på klubben Silk med 100 % Party, fyllekäka på donken och få magkramper och gråta en halvtimme efteråt, sova i 11 timmar, grilla hemma hos mig och börja dricka igen med noll folk i sällskapet förutom vi fyra tjejer, Uppsala City och vårat kära Kalas som vi insett har spårat ur helt, avslutade lördagskvällen på BJ med att skaka rumpa med ett gäng killar från Göteborg som var in the city för paintball SM!

Har idag sovit ganska mycket och chillat med brudarna, har på kvällen dippat en jädra massa chips och klunkat coca cola, kollat på BB och VM finalen (Synd för Sverige!) och dessutom kollat på psykos skräck film med lillebror.
Tänker köra en favorit och kolla på The last song nu och gråta en skvätt, känner mig så ensam.
Vet inte riktigt vad som händer!

Imorn är min enda plan att pyssla om min häst,det är min lediga dag iallafall.
Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva för har sån jävla panik.
Godnatt!


Fredag.


Lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0