spank you.

Hej!

Tänkte bara säga att jag lever.
Jobbar och sliter och hänger med min fina pojke.
Har faktiskt inte alls blivit så många fina vänner på senaste tiden..riktigt illa!

Men men, i helgen är jag ledig och på lördag är det planerat alkohol intag med mina vanliga kompanjoner Jennifer & Tove. Blir besök av 100 % Party i staden, riktigt nice!

Men har inget alls mer och säga, känns rätt ovärt och sitta här just nu.
Tjenixen!

Btw,slänger upp lite bilder på några grymma människor! Fan vad jag saknar och hänga med min dampunge Ejder och besta vännen Johan och alla andra idioter :)
Så nu vet ni det, jag saknar er lite granna och så. Saknar de sjuka festerna om inte annat haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0