genom eld.

Tjeeena då!

Händer inte speciellt mycket i min värld nu, känns som allt står still på något vis.
Men idag vaknade jag upp brevid min fina pojke och har myst sönder med honom och sedan har jag spenderat kvällen bara hemma och träffat Ninis en snabbis.

Bloggen har ju ny design nu också!
Och om ni undrar vad det är för konstig text som står längst upp vid bilden så är den tagen ifrån Oskar Linnros låt Genom Eld, så jävla kunglig låt!
På kryssningen i april så spelades denna låt ute på soldäcket och jag tror jag aldrig haft en större feel good känsla.
UNDERBART.

Anyway,imorgon är det fredag,vi får väl se vad som händer då!
Jobbar ju verkligen hela helgen också så det är ju mindre kul.

Min storebror fyller också år idag,fail för mig att jag missat det, men har käkat en massa god mat och tårta denna kväll,mums!

Hur som helst, ha de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0