grilla med ballen!

Hallå bloggischen!

Har idag sovit halva dagen, sedan fixade jag stallet innan Jojjo hämtade upp mig och vi åkte tillsammans in till staden med Pecca för att bada på Fyrishov. Var så sjukt jäkla kul haha!
Vi sprang fram och tillbaka till vatten ruschkanan, flöt omkring med olika flytgrejer i strömmen och bara flummade,samt satt och glassade i bubbelpoolen!
Så jäkla nice!(:

Vi käkade sedan glass och sådana där as goda chips innan vi drog därifrån, och efter det blev det donken och käka "riktig" mat haha!(:
Kom hem nu vid elva typ och är astrött!
Tänkte jag skulle sova så man är utvilad imorgon,då väntar en träff med Tove och sedan jobb 16.00-01.30! (:

Var allt jag ville säga så, later people!

Älskar min fina Johanna,så glad att hon är tillbaka! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0