Jag vet vilken dy hon har varit i.

Hallu!

Borde egentligen inte sitta här,ska upp om 6 timmar igen! ;o

Jag hade ialf en skoj kväll igår på BJ med Leyla och Cecilia, dock blev det lite för mycket av det goda!
Kröp av bussen vid ett på natten då jag kom fram till baby.

Jobbade idag också 11-20.15, något jag verkligen inte hade ork med! Fy fan.
Efter det så satt jag kvar inne på Max till kl tio med Tove och Jessika och snackade en massa, riktigt skoj!(:

Sitter nu och lyssnar på Håkan H's senaste album,ganska nice faktiskt.
Försöker få lite nya låtar till min mobil, däremot har jag haft låten Phazing på hjärnan hela dagen så den ska laddas ner!

Men nu blir det duschen känner mig as vidrig, sen sova och drömma om finaste killen!
Hörs då!

 BTW JOHANNA ÄR HEMMA!!!! :D


BRA SKIT,förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0