Just living the dream baby.

What up people?

Kan börja med och berätta att jag haft ett par grymma dagar och lever livet till fullo!
Dock har jag just nu as ont i halsen,men livet leker!

I torsdags och fredags och lördags, gungade jag och mina party tjejor på 100 % Party kryssningen och det var underbart roligt! Snacka om att vi levererade party!
Drack en massa fin sprit och det hände så sjuka saker som aldrig händer annars och det var en sjukt bra stämning hela tiden!
Och i och med att man åker en sån båt,glömmer man bort allt som händer på fastlandet och bara kööööör!
Det är så underbart,livin' the dream liksom!
Träffade desutom så sjukt klockrena människor,hur bäst som helst!
Vi såg dessutom Scooter live,riktigt nice,YEEEEEEEAHH.

Jag fick en värsta uppenbarelse efter att jag hängt med ljusteknikerna som var hur sköna som helst och det var att det skulle vara så sjukt kul och jobba som DJ eller något annat. Bara stå och leverera musik och bara ha kul,resa runt i olika länder.
Meeeeeen,det bästa som också hände idag var att vi party tjejer blev inbjudna till 100 % Party i Karlstad på fredag, så jävla underbart!
Kan verkligen säga att vi har något riktigt bra på gång här, är så sjukt glad!

Igår när kommit till landet igen så var det ju valborg och jag och Sara fräschade upp oss lite och sen drog vi till Uppsala igen och hängde hemma Eriks mammas lägenhet med ett par sköna människor!
Var så himla kul att träffa Lisa och alla andra(:
Vi grillade och spelade kubb och kollade på ett sjukt kul program på tv'n, jag och sara höll på att garva sönder haha!(:
Vi drog ialf iväg sen och jobbade 20-06.00 och det var riktigt kul!
Man bara körde,drack energidrycker och jobbade på!
Max var min och Emmas back och vi stod och hoppade som galningar och hade det skoj ändå trots all hysteri haha!(:
Typ 74 spänn i dricks fick vi också!

Hur som helst,bjuder på bilder snart från kryssen!
YEEEEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0