my feelings for you have always been free.

Tja tja bloggen!

Kan helt ärligt säga att jag är Sveriges största nattuggla just nu.
Jag har inte sovit en natt rakt igenom sen onsdag förra veckan..

Men men, det är så det är just nu,nattelivet är det som gäller just nu!

Iallafall så har jag idag sovit ganska mycket,hängt i stallet och sedan myst hemma hos Pecca på eftermiddagen.
Kollade på film,hoppade studsmatta och bara chillade.

Sedan nu på kvällen drog jag hem till Nina för en snabbis (haha) och det jag gör nu är väntar på en fin kille som ska ta sig hit. finaste!

Men men, ska duscha och kolla på en film nu!
Och jag hoppas att mitt problem löser sig imorgon,håller alla tummar jag har!
Vill till Karlstad på fredag,världens möjlighet ju!

Night.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0