Om sanningen ska fram.

Tja tja!

Har ju inte varit direkt aktiv här den senaste tiden men så blir det ibland, hade mitt nattvecka på jobbet förra veckan då man jobbar mån,ons,tors,fre och lör! Hur sjukt jobbigt och det enda man lyckas göra är, jobba äta och sova. Men nu så är den veckan äntligen över, bara 3 veckor kvar innan det börjas om igen!

Var ialf ledig i söndags och igår och idag,hur nice som helst!
I söndags så blev det middag och lite fiest med mina gamla klasskompisar,det var riktigt skoj!
Vaknade upp sliten som ett as igår haha,shieeet!
Drog hem och fixade stallet sen åkte jag hem till Lisa och hängde med henne på kvällen,sedan kollade jag på Big Brother med henne och Erik innan det blev hem och sova!(:

Och idag så har jag träffat Ninis en liten stund,köpte den nya twisterglassen och den var riktigt nice!(:
Är bara hemma nu och schteeker, sen blir det stallet och kanske en ridtur om det inte är för varmt!
Och sen ikväll blir det studentskiva på BJ! Jobbarkompishäng ska det bli!
Dock så är temat låt titel,och det är rätt knepigt fast ändå inte!
Får se vad det blir!

Förövrigt så har jag dubbelbokning på fredag,vet inte hur vi ska lösa detta, så sämst att allt ska vara samma kväll! Men det blir nog bra ändå om man bara följer min och Ninas plan haha!
Och jag är dessutom ledig i helgen,funtar på en grillning och utgång på det,men som sagt får se hur det blir! ;)

Hur som helst så tycker jag om en kille väldigt mycket!

Nu ska jag ut och schteeeka!
Ciao!


Har ni inte hört denna låt,så lyssna nu!
Haha så skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0