who's gonna save the world tonight?

Sitter och väntar på min fina.
Låter kanske helt sjukt för er om man kollar på tidpunkten men det är så jävla värt det.
Han är verkligen den som gör min dag.
Så himla fin!

Medans jag väntat så har jag bara suttit här vid datan och läst tusentals bloggar och lyssnat på chill musik.
Har även kollat på en massa klipp om det här med att världen ska gå under på lördag, den 21:a.
Det är ju sinnesjukt.
Jag är verkligen den som bara eeeh,whatever. Men man börjar ändå tänka om, fy fan tänk om det blir kaos och världen bara försvinner. Min fina häst,mina fina katter, jaa allt som man vill försöka rädda..
Nejnejnej, vill inte.

Försöker trösta mig med Swedish House Mafia iallafall, save the world!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0