cause you and I collide.

Huvud,axlar,knä och tå, knä och tå!

Ahh shiit hörni.
Har jobbat natt måndag och tisdag och jag bosatte mig på Toves soffa under tiden och det har varit lagom mysigt!
Måndagen var helt galet störd, har aldrig varit slitnare i mitt liv känns det som. Men tisdagen var bara rolig,vi laddade upp med energidryck och kanelbullar som alla fick lite sprätt av tror jag!
Haha så kul:)
Dessutom så när vi kommit hem på nättrna så har det gått repris av ett program som heter Den svagaste länken och det är så sjukt kul!
Programledaren är helt crazy,typ världens bitterfitta men hela programmet i sig..aa kl 3 på natten så är det verkligen hel kul!
Jag och Tove har ialf kommit fram till att hon är den starkaste länken och jag är den svagaste..haha!

Men men,idag så vaknade vi och drog och träffade Leyla på en gång :) Vi shoppade lite på Lager 157 och jag fick med mig 2 tröjor hem och ett par nya mjukisar,jädrar så nice!

Kom hem och åkte till stallet där min lilla galning var pigg som tusan! Från hagen var hon helt omöjlig,flög upp i luften några ggr för saker som tydligen var jätteläskigt men det slutade ialf med att jag red henne på volten ett tag för och få bort energin lite och det gick riktigt bra,dock hade jag sämsta skorna på mig..
Tjejen blev ju svettig också så hon fick en dusch efteråt :)

Ialf, sjukt nice dag har det varit! :)
Och jag bangade på och gå ut idag med Peccis,kände att jag inte hade lust ändå haha (:

Och på tal om några helt andra grejer..
Jag fick reda på en hemlighet igår som jag måste hålla hemlig verkligen och jag måste bara säga att...
shit mitt jobb!
Alltså det verkligen händer massa grejer hela tiden, och jag är så motiverad på att verkligen utvecklas så det gäller och bara ösa på från och med nu! (:
Och sedan så är hela jag en tornado av känslor,vet knappt ut eller in men det är bättre och hålla en mur omkring sig har jag kommit på. Jag har mina vänner och jag nöjer mig med det...just nu ialf. Vet knappt vad jag babblar om men shit,så är det.

Och jag har så mycket planer framför mig och jag har mina mål här i livet och dom ska alla genomföras, har både kortsiktiga och långsiktiga mål och alla ska uppnås,det är också ett mål..haha.
Och det här inlägget blev ju en hel uppsats,men har mycket och skriva sörrni!
AAAAAAH, är på ett feting bra humör också.
DAMN.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0