doing it wrong.

Hej! Länge sen var det man skrev men har inte haft inspiration,har ingen direkt nu heller.
Men ialf,har haft en sjukt sliten helg men ändå en bra helg.
Gjorde en ganska dum grej men det är inget jag är stolt över så vill bara stryka ett streck över det..
Jag har ialf fått träffa min fina Tovelove som var hemma på besök,och det var sjukt mysigt och roligt att hänga med henne! Längtar tills lördag då vi ses igen!

Annars då, idag gick jag på stan med Hanna och lilltjejen Emma,hon har blivit så stor nu!
Ialf köpte barnkläder och åkte läskiga hissar och sen mötte jag upp Lisa och Linda och käkade på Cupido med dom,mys!
Pratade senare på kvällen i telen med Lisa igen och skrattade som vanligt åt galna saker och hon berättade en hemlis,tihi :) så kul!
Hoppas verkligen att hon och jag kan bo ihop,skulle vara så dunder!

Fixade också stallet och skulle rida med det gick piss, var så sjukt trött och min kropp orkade verkligen inte!
Ibland säger den ifrån när det blir för mycket..Ska ialf försöka mig på en uteritt imorgon,kommer bli den första efter Bollans långa uppehåll så ska bli spännande och se hur det går!
Och förresten..hästarna är så sjukt cp när man ska ta in dom. Okontrollerbara som fan!
Har ångest varje gång man ska ta in dom,bara för att dom springer runt som idioter..
Lovar er att någon snart kommer göra sig illa på riktigt!

Men vill bara lämna dom tråkigheterna bakom mig.
Förutom det så händer det ganska mycket, är maxskola om exakt en vecka och jag är feting nervös och sen så fyller jag 20 om 6 dagar. Det är ganska stort det med,herrejävlar.

Och därmed säger jag hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0