paaarty paaarty.

Okej,fett dålig uppdatering men vad ska jag säga? Har annat för mig, called life.
Haha,nej men det är lite mycket på gång just nu och att sitta och blogga om allt är inget jag känt för de senaste dagarna.
Men hiho,se vem som tittade fram liksom?
Ialf så har jag förra veckan hängt i Stockholm i 3 dagar och träffat helt sjukt roliga och underbara människor, och lärt mig massa massa på Maxskolan! Typ världens bästa lärare och aa..ni vet bara bra folk.
Är ialf väldigt tacksam för det och för att man fick uppleva det, är riktigt motiverad till att bli skiftledare nu även om mitt självförtroende sviker lite när man får höra annat.
Meeeeen, för att inte dra mig helt ner i dyngan,så är det ju bara och säga till sig själv; Bit ihop, le ett stort leende och köra sitt eget race.

Hur som helst,idag har jag inte varit hemma någonting typ.
Bollan blev skodd imorse och sen drog jag in till stan och hängde med Tove,Lisa & Sara. Fett mysigt!
Och sedan så följde jag med Lisa hem och kollade på en äcklig zombiefilm och käkade naturgodis, och aa, fett kul har jag haft det idag ialf :)

Och jag kan inte rå för det men är så sjukt jeeevla partysugen,jag döör alltså!
Vill bara party all night long,shit.
Skulle lätt kunna ferra mer än en dag den här veckan alltså!
Åååh,får se hur det blir.
På lördag är det ialf garanterat för då ska vi fira Jojjo 20 år,hihi!

Och hörni,jag träffade typ min drömkille förra veckan, synd bara att han bor 50 mil härifrån.
Fast nog om det,ska försöka fokusera på jobbet istället. Iofs är det typ det enda jag gör, men man måste jobba hårt för att lyckas,det vet ju typ alla.

Until we meet again.



Lisa & Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0