all you ever had to do was try.

Okej,kan ärligt talat säga att det här inte är min favoritdag.
Blev väckt kl 8 imorse av stallägaren som sa att Bollan blivit sjuk igen!
Jävla shiiit.
Blir så ledsen när hon mår dåligt.
Har alltså spenderat hela dagen i stallet från kl 8 tills nu ungefär och bara tagit hand om min sjukling..är lagom trött och less nu!
Orkar knappt trycka på tagenterna haha..
Blev iallafall ledig imorn från jobbet så det känns bra,kan fokusera helt på att fisen ska bli bättre!

Och på tal om jobb..händer en hel del förändringar nu!
För det första, Micke är borta nu. Min favorit man här i världen,ni anar inte hur mycket han betyder för mig!
Han har gjort så mycket för en det senaste året,det är helt sjukt och fan vad jag har tacksam att han gav mig jobbet även fast jag inte var den mest pratiga på arbetsintervjun!
Utan jobbet på Max hade jag inte varit den person jag är idag,noway alltså.
Älskar att han är så jävla retard,apgarvar varenda gång man träffar honom :)
Nej,saknaden är stor det kan jag lova!
Och det betyder ju också att Maria är tillbaka,weheeei blir säkert apbra det med!
Dessutom så byts schemat den 24e Oktober så nattveckan blir lite lugnare m.m. och sen den 31 Oktober byter jag jobbpartner.
Just nu är jag ju Elins AssistensTrainee men snart blir jag en annans..ni kan ju bara gissa! T's såklart!
Kommer bli sjukt awesome :)
Dock kommer jag sakna att jobba jämt med Elin,hon är så jävla bra så man dör! :)

Men nu ska jag slagga en timme sen blir det att åka till stallet igen.
Vad gör man inte för dom man älskar?
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0