Bollnäs 2011.

Tjoooo.

Måste bara säga att jag skrev en sjujädra lång uppsats och mitt i allt så raderas hela grejen så nu får jag skriva om allting..värt.

Iallfall.
Jag är sjukt hög på livet och har ett par bra dagar bakom mig.
I måndags så åkte jag & Leyla upp till Bollnäs för och delta i Max Open 2011.
Uppsala gänget bestod av 23 personer ifrån alla fyra restaurangerna i stan, och från vår restaurang var det Micke,Pelle,Tove och hennes bror Robin som spelade.
Det var så sjukt kul och se dom spela innebandy och vilka var det som vann då om inte vi??!!!
Hela laget var så jävla dunder.
Fick fetaste pokalen och massa annat.
Men iallafall, jag tror jag haft en av de roligaste dagarna i mitt liv.
Helt underbart kul och jag har träffat så sköna människor då det är helt galeeeet!
Hela dagen bestod ju av innebandy och min röst är helt fucked up efter att ha skrikit och hejat en hel dag,men sedan på kvällen så blev det middag och fest på Tranan,en krog som Max hade hyrt för en kväll.
Och där fanns det ju ca 400 Maxare som festade järnet och det var helt galet.
Bästa var att vår distriktschef tog in ölfat efter ölfat och shottar efter shottar till bordet haha!
Men vi firade ju segern med champagne såklart :)

Efterfest blev det på värdshuset vi bodde på och jag sov inte ensam..
Haha,fick besök av en annan Pelle som är restaurangchef som var sjukt packad så det slutade med att vi skedade i världens obekvämaste säng,och plus att jag också skedade med min egen RC Micke!
Haha, ni förstår inte folket som jobbar på Max är helt galna!
Men det är sjukt kul,och jag hade det sjukt bra där uppe!
Är så jäkla glad.

Och idag så blev Maxskolan steg 1 bokad,så i November då jäklar hörni!
Fiifan min karriär går bara uppåt,känns så jävla bra!
Hårt arbete lönar sig om inte annat ;)

Och dessutom så hoppas jag att jag och Elin får följa med Micke på nyöppning av en Max restaurang,då åker man bort i ca 3 veckor och bara köööööör! Man jobbar och sliter och festar med personalen och lär sig massor!
Näää,det går bra nu kompis,det går bra nu.

Ialf,jag ville bara dela med mig av det lilla jag hade och säga.
Är bara så sjukt glad så det känns bra och vara det för en gångs skull.
Och jag måste ju bara säga att jag personerna jag har omkring mig är verkligen dom bästa!


Sabrinas bild som hon tog när laget mötte ledningen,det vill säga VD för hela Max Richard Bergfors och vår DC och marknadsföring och franschising snubbar m.m.
Det var den mest spännande matchen på hela dagen och den avgjordes med straffar!
Såklart vann vi eftersom vi hade den grymmaste målvakten, Pelle Plutt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0