feels like Im falling.

Tja tja bloggken!

Haha,är galet övertrött at the moment så detta är vad ni har och deala med..
Ialf,nattveckan är över och jag måset nog säga att det varit den bästa någonsin!
Helt ärligt,allt har gått så himla smidigt och funkat asbra!
Veckans nya lärdom: Journalmätningarna.
Nu väntar bara sista jobbveckan tillsammans med fina Elin! Det är ju inte så att vi aldrig kommer ses,det är ju bara det att jag inte kommer jobba parallellt med henne längre..
Men ska inte gråta direkt, får ju istället Tovis som kommer bossa runt med mig lagom mycket..Haha:)
Fast joo man ska nog gråta lite ändå..Tove berättade förra veckan när jag besökte henne på onsdagen att anledningen till att jag blir hennes trainee nu är för att hon ska flytta och jag kommer ersätta henne!
Hon får inte dra förrän jag är helt fulllärd så det är bara för mig och börja pressas med utbildningen nu!
Jag hatar det verkligen,att hon ska dra men samtidigt så vill jag att hon ska vara lycklig och det blir hon uppe i norrland med sin kärlek:)
Iallfall..nu kör vi säger jag bara!

Igår så vaknade jag på sämsta sättet,sov bara 4 timmar sen så ringde dom från stallet och sa att Bollan hade problem igen..Drog bara på mig nånting och åkte ner med mamma och då hittade vi henne längst bort i hagen,där hon gick fram och tillbaka längst staketet med vidgade näsborrar och man såg att hon hade ont!
Så det blev till att vara där och gå runt i två timmar,sen lugnade det ner sig.
Och idag så red jag henne barbacka i 15 min och det gick väldigt bra så jag hoppas att det värsta är över nu..
Vill bara att hon ska må bra!

Och det är ju en ny vecka som väntar nu och den kommer bli så jävla gööörbra så det ser man framemot!
Är ledig imorn och ska bara umgås med bästaste och sen jobbar jag onsdag till fredag och sen är det ledig helg som gäller,så jävla skönt det ska bli!
Det bjuder på så mycket party så jag är feting taggad!
På fredagen så blir det nämligen utgång för och fira min lillebror som fyller 18 år och sen på lördagen blir det Östhammar med tjejerna på Halloween party där!
Har lite panik över utklädseln men har en eller två planer jag tänkt vara ;)

Och hela mitt huvud snurrar av jobbiga funderingar och inget make sense,men vad fan ska man göra?
Nej usch, ska bara försöka leva i nuet. Precis nu.

// Lollo.


Jag och min Boll idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0