Handling kontra konsekvens,konstigt att det aldrig känts,som nånting hett trots att man bränt sig själv.

Shiiiet.
Har tänkt blogga hela kvällen men har ändå gjort massa andra saker hela tiden.
Men nu är jag ialf här.
Är på ett sånt sjukt humör bara..min kropp har strejkat ur helt för har ont överallt känns det som och jag är helt slut och vet knappt vad jag gör. helt ärligt känns som att jag inte har en aning om vad jag gör överhuvudtaget!
Känns bra att man mår såhär efter natt 1 av 5..hur fan ska det här sluta liksom?

Ialf,min lediga helg var kanon!
Fredagkvällen bjöd på tequila race och singstar med mina fina flickor hos Jojjo!
Sjukt kul var det,älskar oss!
Och lördagkvällen? Joorå den bjöd på party såklart!
Jag och fina vännen Pecca drog till Saluhallen och hade det kul!
Jag träffade en massa nytt roligt folk,gillas väldigt mkt! :)
Rickard aka Gammelsmurfen joinade oss och vi hade det så kul med honom så vi missade bussen hem!
Såklart fick vi sova hos honom så snäll som han är, men innan vi drog hem var vi på Max och jag skrek till jobbarkompisarna hur grymma dom var och jag shoppade hur mkt mat som helst som jag knappt åt upp.
Sedan fick jag uppdraget och cykla på Rikards cykel och det gick ju..bra? Ramlade två ggr men men inga skador skedda haha.
Vid halv 5 blev det ialf sovdags :)
Roligt var det ialf ändå,love my friends!

Den här veckan bjuder inte på mycket mer än massa jobb,har ju nattvecka så brukar inte göra annat än jobba,sova och äta typ, men ska trots det försöka träffa Marina imorgon och Lisa på torsdag!
Jag kommer vara helt död men har inte träffat nån av dom på aslänge så vad gör man..älskar dom för mkt för att inte träffa dom :)
Vi får väl se när jag orkar uppdatera igen,tills dess..tjingeling!

Bjuder på bilder från lördagens festligheter!

Pecca och någon random kille! Två killar bjöd över oss till deras bord,kommer inte ihåg namnen men sjukt trevligt var det ialf! Och jag spelar med nån av dom på Wordfeud men har ingen aning om vilken haha! :)


Jag träffade även på världens gulligaste tjej Jessica!
Så himla söt!


Girls,we run this down!


Kommentarer
Postat av: sinclair

haha och där står jag bakom baren haha! :)

2011-10-26 @ 02:49:48
URL: http://showroombykila.blogspot.com
Postat av: Lollo

Hihi exakt, saluhallens grymmaste bartender! :)

2011-10-27 @ 23:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0