How do you heal a heart that can't feel?

Tjooo!

Nu hände det igen.
Skrev fetaste texten och sen försvinner hela skiten,jävla blogg.se som inte kan ha nån struktur.
Försökte lägga upp ett youtube klipp men det fuckade upp allt. Surt.
Ville visa en asfin låt av Bruno Mars - All she knows.
Skitfin verkligen,känner ju igen sig lite grann i texten men det är en annan historia.


Ialf,Bollan mår bättre. Hon är ju trött och så men hon är okej om man säger så.
Vill inte jobba imorn egentligen,vill helst vara hemma och ta hand om skruttan men vad gör man liksom..
På något sätt ska det ändå bli skönt och få tänka på något annat,bara göra och glömma bort alla tankar alla känslor.
Även om det bara handlar om 9,5 timme så är det ändå ganska skönt.

Jag pratade ialf med Fredrik ikväll i telen,var riktigt trevligt!
Känns skönt och bara få prata med någon,någon som förstår.
Haha,alla pratar om oss efter Bollnäs-resan men whatever, dom har ingen aning om hur det ligger till på riktigt så dom ska inte säga nått inte ;)

Ialf,jag längtar stört mycket till helgen,förutom att jag får lön så bjuder den på en hel del fina grejer så jag längtar som tusan :)
Är bra och ha något att se framemot också!
Men nu är det sleeping time som gäller,måste orka med morgondagen!
Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0