jädrar anamma..

..säger jag bara!
Fy fan vilken dag.
Tyckte gårdagen var hemsk,men idag var tusen gånger värre.
Jag försov mig också,så kom till jobbet skitig och med bara ett äpple i magen, 3 minuter stämplade jag in försent!
Inte så pjåkigt om ni frågar mig.

Och jag gick med på att jobba imorn också..såklart man ställer upp för laget!
MEN och det är ett jävligt stort men, det är egentligen min lediga helg så vill helst bara skjuta någon för det,för att man ska alltid ställa upp för andra men ingen kan ställa upp för en själv när det sen gäller..det är surt men ska inte vara bitter!
Men enda anledningen till att jag jobbar imorn är för att Tove jobbar, enda anledningen gott folk!

Och jag ska duuuuuuuscha nu och sen goffa godis i en timme,sen blire godnatt alltså.
Jalla!

Och juste,får inte glömma bort det viktigaste: Min lillebror fyller 18 år idag!
Lille plutt har blivit stor ♥


Lillebrushan och jag förra sommarn,walla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0