äre torsdag idag? känns som fredag.

Omg..sliten gånger tusen säger jag bara!
Har varit en helt sinnessjuk dag..
Alltså..nej det är obeskrivligt.
Under lunchen kom det ca 90 skolbarn som skulle käka hos oss..säger bara fyfan vilket liv det blev då,fullt hus jajjemän!

Och jag höll på att bryta ihop under middagsrushen för att smältosten var slut och ingen hade fyllt på en ny och jag skulle göra fyra glassar men det fanns inga sundaekoppar..
Haha så jävla löjligt egentligen,men just då..då var det jävligt jobbigt kan jag lova,tårarna brände bakom ögonen för min kropp verkligen krashlandade där ett tag.
Nej fyfan vilken äckligt jävla jobbig fitt hor unges dag det varit.
Sådär,alla aggresssioner är ute,och nu är det bara att ladda om inför morgondagen,same old same old!

Jag är helt utmattad och jag är så glad att det är ledig helg snart,imorgon när jag stämplar ut imorgon 20.15 då kommer jag vara hejdundrande glad det kan jag lova!
Dagens bästa är ändå att mina skor från Nelly har kommit,ska ha dom på lördag och det kommer bli så superfint I promise!

Glömde berätta om gårdagen juuuuh, jobbade hela dagen och sen drog jag hem till Tovis där Leyla också var och sen drog vi ner mot staden igen och satte oss på Pitchers och drack sprit.
Helt okej onsdagsnöje och det bästa var ju att jag sov hos Tove vilket innebar skön sömn i hennes soffa och dessutom sovmorgon! Istället för att gå upp 08.30 gick jag upp 10.00...HUR NICE LIKSOM?

Ialf,ska sluta svabbla om allt.
Sååå tjaaaaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0