obegripligt.

Weheeii, hela dagen har kännts som den varit upp och ner och jag lyckades sova helt cp inatt.Usch,gick och la mig vid två och vid fyra var jag vaken igen och kollade på film(kommer inte ens ihåg vilken) och vid sex gick jag och la mig igen och sov till tio..aa helt stört var det så snart ska jag försöka få lite sömn igen, måste vara pigg inför jobbet imorn :)

Ialf, har spenderat dagen med Nina på Gränby och Ikea, shoppade lite kläder och Nina shoppade halva Ikea nejdå,men hon är ju snart redo för och flytta ialf! Haha,så jäkla kul det har varit!
Älskar att kunna åka runt i bilen med henne och flumma, LOVE LOVE LOVE IT!

Gjorde lillebror lite besviken på eftermiddagen så fick lite dåligt samvete så köpte choklad till honom och så kollade jag på film med honom i några timmar,så nu är allt lugnt igen! Vi såg Fast and Furios 5 och vad kan man säga..sjukt bra var den!
Var förövrigt bara skönt och ligga i soffan under täcket och äta gott,haha tjockis man är!

Jag har ialf kirrat en halloween klädsel så nu jädrar är man redo!
Ge mig lördag please!
Har inget mer kul och dela med mig av så..g'natt!


Och kommer ni ihåg Linnea ifrån förra årets Idol?
Hon har ialf släppt en singel och den går på repeat i mina hörlurar det kan jag lova,
fan vad bra den är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0