Some people are meant to fall in love with each other,but not meant to be together.

Tjoooo.

Har ju inte direkt uppat på ett tag men har inte haft ork och delat med mig av mitt liv.
Ialf så har jag på den senaste tiden, hängt med Leyla & Cia på stan och vi käkade på Cupido och kirrade en ny iphone till mig vilket resulterar i att jag spelar Wordfeud dag ut och dag in, btw adda mig LollyyDollyy ;)
Sen så umgicks jag med fina Sara i fredags och gick förbi jobbet för och kramas lite med Micke,sista dagen han var där som chef..(ledsen i ögat)
Sedan käkade vi på Cupido och snackade en massa.

Fredagkvällen spenderades hemma i Michans soffa tillsammans med Katri,var supermysigt och träffa dom två tjejerna igen och bara kolla på Idol och snacka :) Kärlek till dom!
Jobbade sedan hela helgen och på lördagen slutade jag 20.15 så åkte direkt hem till Tovis där Leyla också var och hade det askul! Satt och spelade WF och lyssnade på gamla låtar :)
Leyla drog ut på krogen medan jag och Tove var kvar hemma och satt i varsin del av soffan och spelade wordfeud med varandra haha :)
Spelade med Micke till halv 2,sen fick det vara nog haha(:
Kom hem igår och dog lite efter allt jobb, men idag har jag styrt upp allting igen och tvättat och städat rummet och grejer.
Blev en 30 min ridning på Bollen också,kändes bra! :)

Fick dessutom ett spännande samtal idag av Victor,han ska dra med mig på någonting jag inte har en aning om på lördag,får se vad det är! Spännande.

Och nu ska jag smsa min halvgalna kines Nina innan det blir sängen!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0