booom falleralla.

Fiiiifääääään.
Igår var det mycket urspårat på Bowlan!
Tror nästan alla som var där på ett eller annat sätt spåra ur..haha.
Men kul var det ändå tyckte jag, var ju med mina grymma vänner så helt fel var det ju inte!
Sämsta var ju att jag söp bort min lilla väska jag hade med mig in där mobil och bankkort låg i så kunde inte hitta den när vi skulle dra därifrån jag och Matilda så blev det lite problem och jag fick inte ut mina andra grejer i garderoben där mitt busskort fanns och sedan tappade jag bort Matilda för att sen bli helt själv där, nog bröt man ihop då!
Men hade sån sjuk tur att Adde dök upp från ingenstans så åkte med han, Jojjo och Jojjos pappa hem! Thank you(:
Och vaknade upp med världens ångest och såg hur allt jag är helt beroende av var borta, MEN jag har sån jävla tur ibland, för jag smsade med ägaren av stället idag och hon sa att allt finns där, inklusive den lilla väskan!
Så imorgon blir det att hämta ut allting!
Och jaa ni som försökt få tag på mig idag..sorry! Men mobilen ligger död 3 mil ifrån mig(:

Men tack alla inblandade för en bra kväll, dock spårade den ut för oss alla men ändå..vi är bäst!
Och på kvällningen idag så bakis käkade jag och Nina på Gossen's där typ halva alunda var haha...?
Jag träffade sötis Maddis ialf!
Jag och Nina fortsatte sen hem till mig med två andra pizzor till mami och papi som också varit ute och galejjat igår haha,och sen käkade vi godis och hade sjukt udda samtalsämnen?! men vi är ju som vi är haha(:

Ska försöka sova nu för imorn är det en ny dag och ny vecka, bara bita ihop och köra!
Mitt och Toves pararella jobbschema startar officiellt imorn, så jeeeevla nice om ni frågar mig!

Tjing Tjong långkalsong.


Vi tog typ inga bilder igår men här är en liten sneakpeak från Addes mobil tagen av mig.
Josefin längst till vänster och Adde aka Tetris längst till höger,och några andra två i mitten haha..
Hoppas att de andra vimmelbilderna kmr upp snart,hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0