fredag den 13e.

Jaa ni,dagen har bestått av jobb hela dagen med as bra människor och har kämpat de sista timmarna,för att sen äntligen få stämpla ut och ÄNTLIGEN få ha en ledig helg!
För jävla gött om jag får säga det själv.
I övrigt så är jag ensam hemma med katterna bara ikväll, pappa har ju arrangerat en pubkväll ikväll så alla i familjen är där och festar, men inte jag, pallar inte!
Sitter nu ialf och käkar massa gott,tar ett glas vin och kollar på mysigaste filmen kallad Leap Year.
Andra gången jag ser den, men shit vad charmig den filmen är!

Imorgon väntas ialf en ap bra dag och jag längtar verkligen! Ska bli skönt och få sova uuut också,mmm gillar't!

Men ska fortsätta dippa mina chips nu, hej och hå! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0