Idag är det ingen vanlig dag..

..för idag ska Brynäs kamma hem guldet!
Jag försökte igår fixa biljetter till matchen till hela familjen men dom tog ju slut på en timme,jävla piss skit haha!
Men men,blir gött och ligga hemma i soffan med. Har laddat upp med salta chips och taco dipp och cola och choklad,så nu jävlar är man redo!
Ska götta mig som faen, och jag har gått och laddat och längtat efter att kl. ska bli sju heeeela dagen, och snart såå...snart så!
Grabbarna måste fan sätta in guldpucken idag,dom måste leverera på hemma arenan,så är det bara!

Men om man ska lägga hockey snacket åt sidan ett tag så har jag idag kört en massa bil med pappa.
Tror vi har kört nästan 4,5 timme ute på vägarna här omkring och när mamma kom hem från jobbet skjutsade jag henne fram och tillbaka ner till centrum, så ligger i som fan med körningen det kan jag lova!
Körde 2 timmar igår också, gick fint fint.
Så jag försöker köra vara dag,idag var kanske lite väl extremt men har inte haft några planer alls idag så har bara blivit till och nöta.

Har annars suttit och nördat på tradera, fyndade hem en skinnjacka för 200 kr idag, scooore!
Sitter och väntar på en annan auktion som slutar om nån timme, ska fan vinna den med! woop woop.
Fick dessutom hem massa piercingar idag som jag beställt(:
Till tungan och till naveln,hur fina som helst!

Men nu är det bäst och börja tagga inför kvällens soffhäng, efter matchen blir det dessutom ett sprillans nytt avsnitt av Vamp, som kom ut idag.
Wihooooo.


På linnet står det:
"Dream as you will live forever, live as you will die today" - James Dean.
Så jävla klockrent om ni frågar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0