jag ska aldrig mera se på dig så.

Varning för bitter chey!

Vaknade imorse efter en piss natt,vaknade typ tusen ggr under hela natten.
Hade typ världens skit dag på jobbet,kan erkänna att jag var hur ofokuserad som helst, och jag var inte på något bra humör så det är väl klart som fan att det smittar av sig på arbetet,men ändå,ingenting gick som jag hade tänkt mig,ingenting!
Och visst alla har dåliga dagar,ingen är perfekt,sannerligen inte jag, men man blir så irriterad på sig själv ändå.
Okej att andra kritiserar en,det rör mig inte i ryggen, men hur jag kritiserar mig själv?
Jag kritiserar mig själv fööör mycket, om inget går bra så kan man trycka ner sig själv hur långt som helst,bara för att det är en själv såklart.
Jaa ni,ibland undrar man vad fan man ens håller på med?
Känns som att man lika gärna kan gå ut genom den där dörren och aldrig komma tillbaka,så värt känns det ibland och göra det man gör,iallafall när allt blir fel.
Nej ni,fail dag rent ut sagt.

Kvällen var iallafall lite bättre, gick på bio med min klippa Nina och hennes grabb och hans vänner, såg filmen Project X-hemmafesten.
Hur jävla röjd och spårad film som helst,som bara handlade om en galen hemmafest som spårade ur totalt!
Men ååååh va kul den var,dunder film verkligen,haha.
Och på bussen hem så satt jag och tänkte en massa(såklart) och jag kände mig så himla ensam helst plötsligt.
Alltså verkligen ensam, som att alla verkligen har en pojke eller flicka och dela sitt liv med medans jag inte har det?
Klart att man känner så ibland, men fan vad håller man på med liksom?
Men som sagt, går inte efter orden Singel&Sökande, utan för Singel&Krökande!
Haha.

Och fick nyss ett sms från min jobbarkompis om en sjukanmälning imorn, weheeeeeii.
Lite surt,men men man måste ha lite utmaning här i livet också,annars är man kvar på samma ruta bara.
Ska ialf försöka sova nu,och vakna upp till en bättre dag,håller tummarna!


ÄLSKAR! HAHAHAHA.


Kommentarer
Postat av: fis och fniss

Mee nej du ska inte känna dig ensam, det är bara att ringa mig när du känner så<3 :) sämt på pepptalk men jag finns för dig:)

2012-04-22 @ 13:13:24
Postat av: puss och knull i en kastrull

Hihi, jaa jag vet det!

ÄLSKAR DIG BÄSTIS! <3

2012-04-25 @ 19:11:14
URL: http://bbeelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0