Karma is a bitch.

Hellu!!
Snacka om att jag är helt mördad efter helgen,igår sov jag fyra timmar innan jag befann mig hos jojjo runt halv 3 och hade pirates of the Caribbean maraton,med Hanna och Bolle också! Fett mysigt och fett chill,dock var jag astrött och somna lite på slutet av fjärde filmen,haha!
Kom hem vid tolv och däckade direkt.
Vaknade upp till en härlig dag idag tänkte jag men nejdå,allt gick åt helvete i början, jag missade bussen in till stan och sen fattade inte jag att det var röd dag så skyndade till nästa buss som inte ens gick så fick sitta ute i kylan en halvtimme,morr säger jag bara.

Kom ialf in till stan sen för och möta upp mitt solsken här i livet,Nina!
Blev räddad av lite kinamat och tjejsnack!
I min lyckokaka stod det även " person is never too old too learn". Helt rätt ju!

Iallafall så har jag och Nina snackat massa idag om livet och man blir ju fundersam,om man gör rätt val här i livet.
Och det slog mig nyss att jag kanske tänkt lite fel angående det kommande året,man kanske borde börja med en förändring redan nu...
Men ska försöka sova nu,later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0