nothing will stop my heart from beating.

Allstå tröttare och mörare människa får man leta efter!
Det är helt galet,orkar knappt lyfta armarna och skriva på tagentbordet haha..
Iallafall så har jag idag jobbat 8-16.30, gick ju rätt bra tycker jag?
Jävligt roligt var det ju iallafall,men det blir ju så när man har en galen man som springer runt och härjar med ens mobil och aa..mys måndag alltså!
Mötte upp världens snyggaste tjej efter jobbet ialf, drog till Darkwell och snackade med Pelle innan vi gick och solade. Tror ni inte att jag bränner ryggen och mina skinkor?! Alltså snacka om att det är plågsamt och sätta sig ner efter helgens pakethålls tortyr och dagen steeek.Haha!

Men men,tröck i mig en cupido sallad till middag,hur gott liksom?
Och sen drog vi vidare till Friskis och körde boxningspass,90 min!
Var det galnaste jag varit med om,men fan vad kul det var ändå!
Och jag är helt söndermosad i kroppen,fyfan vill inte vakna imorn alltså..Kommer vara pain!

Men älskar att det enda morgondagen kommer bjuda på är en sjukt niice sovmorgon och sen fin middag med jobbarkompisarna och chiiefen i uppsala och lite fin dricka på det också!
Sleepover hos Tove blir det också(:
ÅH,dunder säger jag bara.
Värsta är att jag missar hockeyn kl 19.00,men ska ha stenhård koll i mobilen ändå!!!!!

Men nu ni,ska jag kolla på det senaste vampire diaries avsnittet och sen kommer jag nog slocka hur gött som helst!
Puss då.



Jag och Lisafisa♥
(ska förmodligen ha tröjan som jag har på mig på bilden imorn,hur fin som helst, I love it!
Hade den i lördags meeeh,men skitsamma underbar är den!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0