SM-guld!

Alltså jag döööör vad glad jag är,och vad klockrena Brynäs är!
Som jag skrev på fb, för jävla sköööönt och se brynäs ta hem guldet!!!!!

Och måste ju bara säga vilka grabbar!
Hyllning till silfverberg och svedberg!
Jakob silfverberg kommer seriöst gå hur långt som helst!
Och älskar hur mamma är aständ på Widing,men fan va fräsch han är,ser ut som ett riktigt busfrö(:

Och målvakten svedbergs gulligaste kommenterar:
"har drömt om det här sen jag var två år"
Och vad ska ni hitta på nu? Larssons kommentar:
" jaa det blir ett jävla krök iallafall!"
Haha kungligt,det är vad det är.
Och kungar är vad dessa grabbar är..LOVE!

Kommer sova med ett leende på läpparna ikväll..SM-GULD!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0