my body needs a hero,something tells me you know how to save me.

Hej där!

Har vaknat till liv nu efter två dagars natt jobb, lagom sliten i huvudet men ändå glad,fast ändå full av tankar.
Har nästan insett en grej som gör mig så himla..just nu känner jag bara pain eftersom jag inte vet..någonting.
Och jag hatar sånt,därför jag inte tillåter mig själv och känna, men just nu..efter helgen som var.
Well,här är jag hur förvirrad som helst.

Men,ska försöka lägga det åt sidan ett tag. Idag så har jag ialf varit jeffligt duktig,övningskörde på kvällen i nästan 2,5 h och det gick riktigt bra! Pappa e så jävla muppig, men så himla bäst för han är ändå världens lugnaste människa i bilen.
Jaja,dunder bra gick det, och dessutom läste jag lite teori efter! Det ni.
Det känns lite som att jag haft ett wake up call när det gäller körkortet,för nån dags sen fick jag brev från körtkortskolan vi ska på i Västerås och det är redan bokat ett teoriprov och ett körprov åt mig i Juni.
Och jag haft inte fattat det riktigt men vi åker snart, det är april nu och vi åker i slutet av maj.
Det är fan nära nu,och det skulle vara så jävla gött och bara ta det nu. Köra stenhårt i 3 månader nu och sen bara ta hem det där jävla kortet!
Ååh,ska göra mitt bästa för och fixa det!
Háhah,borde få diplom för hur bra jag e på och pepptalka mig själv.
Och jag längtar verkligen tills sommaren och flytten,jag längtar så sjukt mycket!
Jag vill bara flytta nu och ha ett eget hem och bara..leva!
Kommer bli så sjukt gött!

Annars då,väntas fest imorgon och sen nattjobb fre-lör och sen film maraton med bästa på söndag!
Joooråsatte,livet leker.



BE MY HERO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0