the lucky one.

Hej hopp!
Är på lagom bra humör idag,har fixat frillan(dock lite missnöjd) och sen är det så jävla niiice väder så man kan ju inte låta bli och vara lite glad då.
Känner verkligen att snart snart snart kan man äntligen få gå i sommarklänningar,shorts,linne,bikini,you name it!
Åh,längtar!

Något jag också längtar till är på fredag, ska gå på bio med Lisa efter jobbet, och kolla på världens bästa kärleksfilm..THE LUCKY ONE.
Jag har läst boken på engelska, och jag kommer ihåg att jag bara helt random valde den på biblioteket och tyckte den lät intressant på handlingen, sen att jag sträck läste boken på 2 dagar det är ju en annan sak..haha men fan vad bra den är!
Älskar såna här kärlekshistorier:))
Och Nicholas Sparks,författaren är så himla bra,hans historier är breath taking,helt seriöst!
Han har ju skrivit några helt fantastiska historier tidigare som:
The Notebook
The Last Song
Dear John
A walk to remember

Såå jaa i min värld,är han en riktig hero.
Fredagkväll..can't wait! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0