whippin' and flippin',stackin' and slappin'.

Hellooooo.

Måste ju säga att jag haft den roligaste helgen på länge, alltså verkligen. Har fortfarande ett leende på läpparna efter allt som hänt. Haha!
I fredags så drog jag ialf snabbt som fan efter jobbet till Linda, körde vin och cider race och drog sedan ut på krogen och röjde med Linda,Jojjo,Malin,Sara och Hanna! Hela gänget samlat! :))
Var askul och svänga sina lurviga med vännerna, och det finns en DJ som var där i fredags som alltid spelar så jävla schöööön musik! Så jeffla bra han är.
Drog ialf vidare sen till Rickardo och lyssnade på Somebody that I used to know,på repeat typ 25 ggr!
Så jädra nice det med! :)

Lördagen började sedan med att Elin skickade sms om att jag kunde få vara ledig och slippa jobba mitt kortis pass 11-16. Vad tror ni jag svara? Haha,så jävla gött det var och få sin lediga helg ändå! ååh,gjorde min dag verkligen.
Åkte ialf hem till lilla hembyn en stund,laddade om och drog till Nina och käkade fin middag och började vinpimplandet igen med Lisa och Matilda också. Så jäkla niice!
Drog till Salu och skakade rumpan,träffade Leyla och jag skojjar inte,hela dansgolvet gungade när vi sågs!
Var så sjukt kul,hon och jag förstår verkligen varandra på dansgolvet, vi bah köööör! Haha.
Sen så körde ialf jag och Lisa och Frida ensamma med ett gäng grabbar i vipen, champagne flaskorna korkades upp en efter en och drinkarna blandades för fullt! Det var riktig lyx kan jag lova! :))
Sen träffade vi grabbarna grus, Jocke,Kristian,Jonas,Joakim och Tobias. Fuckade ur på dansgolvet,märkte knappt att stället stängde och sen så tog vi oss vidare till Skyttorp för efterferre! Kl 06.00 var vi allihopa i säng,efter att jag och Jonas shottade absint(hm,80 % vare jah) och Jocke eldat ena sitt ögonbryn och hår och slängt av sig tröjan m.m.
Haha,så jädra sköön kväll med skööna människor!
Är så glad att man känner så jädra härliga människor som förgyller ens liv,haha!
Ajaaa, jag och Lisa tog oss hem till henne sen idag, käkade pannkakor och kollade på snobben och twilight filmen och halvsov i sängen.
Skönt avslut på helgen verkligen, och nu så är det bara och ladda om inför veckan som kommer!
Kommer bli lagom skoj,det kan jag lova!
Pusss.

Juste,bjuder på sjuka mobilbilder ifrån helgens festligheter. ENJOY!


Hanna,Malin och Sara! @ fredag på vita klubben!





@ saluballen på lördagen, helt sinnes med b-rudarna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0