Work hard,play hard.

Omg,vad jag är uppe i varv.
Igår hade vi en as kul sälj utbildning på Fyrishov med hela,eller jaa halva jobbligan ialf,var sjukt givande! Blev typ göör taggad för och sälja nu haha(;

Och har jobbat 11.30-21.00 idag,har varit riktig skoj! Har så roliga personer som man jobbar med..sitter fortfarande och småler åt roliga saker!
Men whatever.
Missade ialf bussen hem,så kom hem kl 23,fett segt men men.Jag träffade ialf Lilli på bussen så hade finaste sällskapet hem ialf!

Har precis kollat klart på grey's och fått i mig mat,finally!
Man kan ju bara hoppas att morgondagen blir bra om inte annat mer lyckad,men whatever happens happens.
Hur som helst,är tacksam för det braiga jobb jag har,dom grymma vännerna som finns där för mig,och för allt bra som väntar.
Och med det säger jag godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0