You're the one I want,you're the one I need.

Shululu!
Har haft en asbra helg,jajjemän!
Min planerade sovmorgon igår blev inte riktigt så lyckad,vaknade halv 10 och kunde inte somna om..
Men men med lite stress och allt som hör där till så kom flickorna till mig för middag och god dricka!
Mina egengjorda frozen strawberry daquiri drinkar blev hyfsat lyckade så jaa ska inte klaga!
Dock var det bara jojjo och jag som ville till la stada så vi mötte upp Bolle och hans moster(jaa ni läste rätt) vid bussen och förfekkade sönder. Så bolles moster i 30 års åldern var med oss och festade järnet,hur kul som helst!
Bästa var när hon satt på bussen och skrek:
"Hur sjönk skeppet Vasa?!"
-BOTTEN UPP!

Haha,jaa ni kan ju tänka er.
Iallfall mötte upp efterlängtade Tove som var hemma på besök tillsammans med Sara och Stina och Nina,drog till salu och spårade med tequila och massa annat.
Hur galet och roligt som helst,sen kom en grabb och gjorde kvällen tusen ggr bättre.
Nina tog en as gullig bild på mig och Richardo på uteplatsen som hon mmsa idag tidigare! Dock så är det inte direkt läge och dela den för allmänheten,även om jag skulle vilja,hihi.

Och efter att vi fyllegänget tagit oss till Max och härjat lite och käkat, så överlevde jag också en cykeltur med Rick, dock har jag världens pain i skinkorna idag efter den där jävla pakethållaren haha!(;

Och efter att ha tagit sig hem efter kvällens bravader,så har jag idag bara övningskört en stund med mamma och pappa och sen hoppat i soffan till hockeyn!
Jävla Brynäs och inte sätta guld pucken alltså,faaen..

Och med det säger jag godnatt,en lååång måndag väntas imorn!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0