legend says,if you can't sleep at night it's because you're awake in someone elses dreams.

shooo bre!
 
Har haft några shyssta dagar denna vecka hittills.jobbade mån och tis vilket var pretty hard men det funkade! Sen igår hängde jag med min kompiiiis Tove,gled runt i stan och lite så! Sjukt nice och träffas igen efter att inte ha setts på halva sommarn :)
Och denna helg så jobbar vi ihop fre-sön,kommer nog bli lagom kul! :)
 
Förövrigt så har jag hunnit packa en hel del,flyttkartongerna blir fler och fler och rummet tommare och tommare!
Känns så overkligt ändå att om en vecka så kommer mitt hem gå från en liten lugn by på vår lugna gata i villan och hästhagar runt knuten och skogen en 1 km ifrån, till att bli en lägenhet i staden med massa människor och mer folk och spring i trapphus och hissar och posten inkastandes direkt i dörren.. Alltså det är helt galet när man tänker på det,kommer ta mig ett tag och vänja mig helt klart.
Och jag kommer sakna mina katter så otroligt mycket hur dom hoppar upp i knät och lägger sig och sover när man ska precis åka iväg,haha. Men jag ska ju som sagt skaffa hund istället,min nya pojke Rufus som kommer bli världens mest älskade hund av mig. Är så sjukt ovan och ha hund också så kommer bli en riktig förändring.
Och på tal om förändring så kanske jag eventuellt blir brunett snart också.
Är så extremt sugen på och färga håret så ni kan ju vänta er att det blir något annorlunda snart,just wait and see ;)
 
Annars då,idag har jag tagit en timmes promenad i regnet och rensat tankarna lite,lättat på allt som tynger ner en i vanliga fall och sen körde jag lite övningar efteråt. Sjukt skönt!
Ska försöka göra samma imorgon bitti innan jobbet.
På kvällen så kom Ninis ialf och vi fixade en enkel middag ihop och käkade naturgodis till filmen Project X,världens skönaste och galnaste film, diggar den stenhårt haha!
 
Men nu så ska jag försöka fylla en kartong till innan jag drar mig vidare till John Blunds värld (:
Tuddilooo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0