take me away.

Jag svär att jag gjorde ett inlägg för några dagars sen men tydligen vill inte bloggen samarbeta med mig för den exixterar inte nånstans..suck!

Men men,kan ju allt som allt säga att det enda jag gjort är och jobba och jobba och jobba och jag är sjukt less och helgen som kommer nu,är min lediga helg sen 3 veckor tillbaka!!! Ni anar inte hur galet hårt jag kommer gå ut i mitt festande,glömma allt slit,glömma alla idioter till människor jag hanterat de senaste veckorna och bara vara med dom som faktiskt betyder något! ÅHHH,längtar som faen efter mina klackar och house musiken dunkandes.

Annars så har jag ialf när jag inte jobbat,varit på Grönan med Nina och vi hade askul! En hel eftermiddag i Sthlm City och Grönan,fett underbart! Vi åkte dit på en torsdag innan jag skulle jobba hela helgen och det var det bästa,jag glömde all jobbstress,all flyttstress och alla andra dumma tankar och bara hade kul. Skrattade så man fick ont i magen och skrek tills man tappade luften och bara var där just då. Åh,det var en bra dag hörni. Jag tillbringade sedan helgen på följande sätt: jobb hela dagen, öregrund halva natten. Både fredag och lördag och det var skoj, speciellt på lördagen då vi allt blev knas och jag dansade så mycket och skrattade så mycket med fina Jojjo och Malin. Vi hade ju en återkomst för Jojjo som återvänt från Africas vildmark och det var underbart kul och höra det hon hade och berätta! Förutom det så var föäljande vecka en pain, jobbade natt, mån-ons-tors-fre-lör och jag var däckad hela söndagen och idag har det i princip varit samma.

På tal om något helt annat så har jag börjat läst Suzanne Collins triologi The Hunger Games,en helt underbar historia som jag är helt fängslad av,helt besatt av och helt uppslukad av.TOTALT. Jag läste ut första boken i helgen och jag kunde helt ärligt inte lägga ifrån mig boken,praktiskt taget slet den ur mina händer när jag var tvungen och dra till jobbet under förra veckan. Och nu är jag inne på andra boken och den är helt kollosalt spännande. Den tar mig verkligen till fantasins värld och jag älskar sånna böcker som bara fängslar en på en gång. Filmen av den första boken har ju kommit ut och gått på bio och allt men jag har velat läst boken först och nu när det är fixat så ska jag köpa filmen på dvd då den kommer ut på FREDAG! Haha lilla läslusen ska sluta babbla nu och fortsätta läsa haha. Har dessutom en liten misse som ligger och sover i mitt knä så kommer väl somna jag med snart..

Annars ha det bra mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0