vart jag än går.

Jisses,vet inte ens vart jag ska börja riktigt,men som ni förstått så är jag grymt busy med flytten och när jag inte håller på och planerar eller fixar grejor så jobbar jag,och jobb den senaste tiden har det blivit kan jag lova.
Känns som jag knappt kommer ihåg när jag gjorde något kul senast,senast jag satt med mina vänner en kväll och bara chillade och hade roligt..Nej suddigt minne av det helt klart!
Nu väntas bara några intensiva dagar/nätter och sen så nästa vecka nån gång borde allt va i så bra ordning som det kan bli.
Förövrigt så träffade jag och Lisa vår blivande sambo Mikael för första gången i måndags.
Vi käkade på Forno Romano och sedan så bilade vi runt lite i stan och visade vilken galen stad han hamnat i,haha.
Var riktigt skoj iallafall och han har såklart en väldigt go göteborgska och det är lätt en person jag kan tänka mig bo med,haha tur va?
Haha, hur som helst var riktigt trevligt och äntligen få träffa honom och i helgen är det dags för inflyttningen,yey!
 
Igår så jobbade jag en hemsk dag på jobbet,dock så började den helt okej, fick lära mig glassmaskinen av Patte och jag har ingen aning om hur det är tänkt att jag ska göra den alldeles själv om 2 veckor,kaaaos haha!
Nejdå,men det kommer nog gå fint fint!
Var igår efter jobbet och köpte grejor på både IKEA och Rusta,lite nödvändiga saker som man kan behöva,och idag ska jag och mamma åka in igen innan mitt jobb och sen har jag förmodligen allt jag behöver.
 
Känns som att allt är i en enda röra och det väl för att det egentligen är så också,men jag längtar verkligen tills jag får lite ordning och kan känna lite motivation till allt,för just nu så känns det som att jag drunkar i allt som har med livet och göra.
 
En annan sak är väl att jag äntligen läst igenom the hunger games-triologin som jag varit fastklistrad i i några veckor nu men nu så är jag äntligen klar och jag blir alldeles varm i hjärtat jag bara tänker på den, shit vad bra.
 
Men nu ska jag ladda inför kvällens kaos som jag vet väntar,puss!
 
Jag och min fina Joshie som börjar universitetet imorn också, good luck soldier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0