you're the one I imagine.

Hejssvejs!
 
Har som sagt inte direkt hängt här mycket på bloggen,men har haft fullt upp!
Hela min lediga helg som var,har det inte varit en lugn stund,verkligen!
Lördagen spenderades i Sthlm på dagen på Grönan(IGEN!!) med Jojjo och Bolle och Anton.
Sjukt kul!
Kom tillbaka till Uppsala och förfestade hemma hos Patrik med Nina och hade det skoj,sen var jag och Nina på Salu och kaosade haha, sån jävla ångest för hur mycket jag spenderade men men,jag bryr mig inte direkt. Ibland är det så jävla skönt och bara släppa loss,dricka mer än man behöver,och inte komma ihåg nånting av gårdagen!
Vet inte om det är bara jag som känner så men ibland är det faktiskt nice!
Haha,var ialf en skaplig fest kväll och det slutade med att jag gick till jobbet och hängde med vakterna och skrattade åt Zulfo som är för jäkla härlig tills Patrik slutade jobba och vi drog hem till honom i spöregnet,halv 7 på morgonen somnade vi haha! Så jävla rubbat,och söndagen spenderades bakis och sliten som ett as på Lisas beach handbolls cup heeeela dagen,sjukt trött var man kan jag säga när jag kom hem 9 på kvällen...ouuffh!
Men hur som helst,jobbade idag 8-16.30 var det tänkt men var en sjuklig kaos dag och inget gick verkligen som det skulle,fullt hus hela jävla dan..Fan vad trött man blir alltså..
Och imorn är jag egentligen ledig men ställer upp som fan och jobbar 07.30-10.30 för min chef och sen är det möte 14.00 och såklart så ställer man upp där med och fixar fikat, kladdkaka it is! Så underbart gott det ska bli! :)
Annars så händer det inte så mycket mer,förutom att jag ligger way behind med packningen inför flytten..Är ledig ons och torsdag´och då ska jag se till och försöka packa satan.
 
Men det största beslutet jag gjort på senaste tiden är och skaffa hund!!!
En liten jäkla hårboll som kommer bli min nya livskamrat haha ;)
Lisa har ju köpt en naken hund och jag ska köpa hennes hunds bror,som har hår tack och lov(!) och den är för underbart söt!
Alltså jag är helt såld,och jag vet inte vad jag ska döpa den till än men har några roliga namn på g,haha! :)
 
Men nu har jag babblat sönder igen,men ska försöka uppdatera mera!
Hörs och syns,puss!
 
'
Hahaha,bildbevis från lördagkvällens galenskaper..drunka as hell som ni ser..fyfan haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0