Ai se eu te pego!

Nosa,nosa!
Alltså ni måste ju hört en spansk låt på radion på senaste tiden, och jag vill bara säga att jag diggar den fett!
Anyway,mobilbloggar nu på bussen te jobbet,fett!
Gårdagen var lagom störd,fulla studenter och små ungar från krogen!
På slutet blev det slagsmål och farbror blå var tvungen och komma och ta hand om ungen som bara såg svart! Vi var tom tvungna och ha kvar ett gäng ungdomar som inte ens tittat på killen(!) för han var helt aggro mot dom och stod och halvt bankade sönder vår entré dörr för och få komma in igen och banka på dom..!
Nej usch hela grejen gjorde mig orolig och ängslig och guh vet vad!
Under hela min tid på Max(1,5 år) har jag aldrig känt mig otrygg,men igår var riktigt vidrig,ändå var det inte värsta grejen men det var killen som gjorde det,usch! Värsta var att han var liten också,typ 93a?

Men nu till en rolig grej,en student stod först och flörta och dryga sig i hundra år,och sen när man dissar så river han halva serveringen bara för och få uppmärksamhet? Asså pallante.
Och Patte och Tove bara mobba mig: "hörru Lollo din pojkvän ropar på dig!"
Hahaha,döör!

Det var ialf min lilla historia,hoppas kvällen inte blir lika dramatisk som igår...

Pyss!


Kommentarer
Postat av: Heeeeemlig beundraareeeeee(A)

Hejhejhej jag är bara 20 år men jag eeellskar din blogg. Vi sågs på central badet för några veckor sädan, din bäkini var fin men jag är blyg, du kanske vet vem jag är, men annars så, fniss:)...

2012-02-10 @ 05:01:34
Postat av: Johanna

Jaaa, visst är låten jättebra! Den är faktisk portugisisk och går hela tiden på radion i brasilien! :D MISS YOU, ses nästa helg <3

2012-02-10 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0