I'm on the edge.

Morsning!

Idag är en bra dag.
Har hängt hela dagen i staden, först ut var flumm på Gränby med Nina, leta efter festkläder åt damen och fixa god dricka, sedan så mötte vi upp Tovis på staden och käkade på Jalla Jalla, fett gott!
Jag kirrade sedan dunderbra träningskläder och sen mötte jag upp Lisa och drog och tränade på Friskis.
Vi var där i ca 2,5 timme och körde crosstrainer,snabb gym och sen bestämde vi oss för och pumpa spinning, INTENSIV!
Gick rätt bra,kändes helt lovely efteråt men var helt slut och fötterna ömmade efter !
Medans vi chillade på gymmet efter och strechade så träffade vi vår fina vän Tomas också,fett kul! :)

Ialf,fett nöjd med dagen men nu vill jag bara sova och hoppas att träningsvärken inte mördar mig imorgon,ska ju bara jobba mellan tolv och nio,haha...
Måste också bara ge lite credd till mina fina vänner, är så glad att ni finns och gör dagarna så bra!
PUSSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0