otur i spel,tur i kärlek?

well well..

Har äntligen jobbat nattveckan ut, känns som ett minne blott men det var kul! Gillar bäst och jobba nätter, är så sjukt mycket drag jämt!
Och måste bara hylla min jobbarkompis Max, haha han är så rolig så jag döööör!

Anyway, har sovit hela dagen och kvällen spenderades hos Nina med hennes pöjk Andreas och vi spelade bingolotto och goffade chips! Sen tittade vi på Kontoret och Time Out/Så ska det låta.
Riktig chill kväll!

Och anledning för att jag inte sover kl halv 2 på natten så är det ju för att min hjärna går på högvarv och inte kan koppla av för 5 öre.
Men det är mycket nu, och en ny vecka väntas imorgon!
Har hela veckan planerad i minsta detalj typ,så det är ju bra!
Och löning är det på onsdag också,can't wait!!!!!!!!

Kommer mer dubbeltrubbel inlägg,så vänta bah.


Peccis & Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0